1/25/2011

Østjylland Dreaming

Yayplz. A new D.E.T. video is out since last friday ♥ ~ Instant post!
You may recognize the style and some of the characters from the JHILTAD video lol.
It seems that they release their singles in pretty short intervals, but I think it's required, considering the upcoming movie, which will release in march by the way~



Lyrics:
Det er ude af vores hænder, hvad var det lige der skete for vores rock’n'roll
Det er det gode ved det gamle, der starter alt det nye for De Eneste To
Det er en ok barndom, en ok ungdom, et ok sted at bo
Og vi har end ikke så meget som overvejet tanken om at skifte skole
Let’s go

Det er stokken oppe på Himmelbjerget, det er følelsen af det går for nemt
Det er fremad i ryk, det er hånd i hånd ud af en ny tangent
Vi rører på os, I står stille, præcis den linie gjorde os Kent
Lad dem grine, lad dem håne os, og lad dem vide, vi har hanerne spændt

Skulder ved skulder
Østjylland Dreaming
Vi står skulder ved skulder
Så giver det mening
At stå skulder ved skulder
Østjylland Dreaming

Hvis de vil rive os op med rod og pille os ned og pille os fra hinanden
Så vil vi rive dem og os til blods for vi står sammen som Gud og Fanden
Så længe der er øl i min kop, så må du altid drikke først
Så længe der er blod i min krop, så skal du aldrig føle tørst
Let’s go

Skulder ved skulder
Østjylland Dreaming
Vi står skulder ved skulder
Så giver det mening
At stå skulder ved skulder
Østjylland Dreaming
Udover stepperne let’s go

Østjylland Dreaming
Udover stepperne let’s go
--

I'm too lazy to translate this time lol. Maybe I'll do it later... or not... however...
But that's not all for now. Since they added another video to their website, I post it too. It's not really a music video I think, but more a kind of documentary. Some behind-the-scenes-stuff with... a song. Yeah. Aftenbøn:



Lyrics:
Skulle vi ikke ta os en gin
Gøre natten lidt længere
Det er så lang tid siden
Hvis du ved, hvad jeg mener med det

Det tror jeg, jeg ved

Lad mig høre dit syn
På den nye sten jeg bor på
De ben jeg glor på
Og den Gud, som jeg beder til
Kan jeg bede dig om det?

Du beder bare til

Kan jeg bede dig om det
Du siger bare til

Jeg har tænkt som en gal
Det erkender jeg gerne
Men der er virkeligheder
Som kun drømme kan gøre noget ved

Dem må man drømme sig til

For jeg er krøbet i læ
Der er ikke en vind, der rør sig
Jeg er gået under jorden
Og jeg skal graves ud med ske
Kan jeg bede dig om det

Du beder bare til

Kan jeg bede dig om det
Du siger bare til

Jeg synger det højere
Du synger det højere
Jeg kommer det nærmere
Du kommer det nærmere
--

Now I'm waiting for a video of Tester. Damn, I love that song ~
Oh and I'm looking forward to april, because I'll visit a D.E.T.-Concert in Copenhagen then. Excitedplz!

2 comments:

  1. "Skulle vi ikke ta os en gin
    Gøre natten lidt lind"*

    det synger lind og ikke længere som du har skrevet:-)

    ReplyDelete
  2. Tak for kommentaret, men er du sikker på det?
    Jeg har afskrevet teksten fra deres album-booklet og der står "længere". Altså synes jeg at det må være korrekt...

    ReplyDelete

english, danish or german plz